Czy warto posiadać fanpage firmowy

Oczywiście, że warto. Warto też jednak, mieć świadomość, jakie korzyści wynikają ze starannego prowadzenia fanpage’a firmowego.

1. Facebook i inne social media

Z badań wynika, że blisko 70% potencjalnych klientów wyszukuje informacji o interesujących ich produktach i usługach w social mediach.

2. Wizerunek

Zaistnienie na Facebooku jest wyjściem frontem do klienta, zbliżenie go do naszej marki, bezpośredni kontakt. Nie tylko profesjonalna strona internetowa, ale również prawidłowe prowadzenie fanpage’a firmowego na Facebooku, umożliwia kreowanie wizerunku, praktycznie w dowolny sposób.

3. Społeczność

Gromadzenie fanów wokół profilu firmy na Facebooku, doprowadza do stworzenia społeczność w około marki. Aktywność marki, posty i odpowiedzi daje nam szansę na zaprzyjaźnienie się z marką firmy.

4. Rozpoznawalność marki

Prawidłowe prowadzenie aktywności na facebooku zapewnia nam coraz większą rozpoznawalność marki. Połączenie tej aktywności z profesjonalnie prowadzoną stroną internetową przekłada się zawsze na ilość odwiedzin, a co za tym idzie większą popularność strony.

5. Realna sprzedaż

Fanpage to nie tylko posty, polubienia i zdjęcia. Na fanpage’u marki zamieszcza się również linki do firmowej strony internetowej, które bezpośrednio wpływają na zwiększony ruch. Mamy również możliwość targetowania poszczególnych części strony internetowej, np sklepu online lub produktu.

NASI KLIENCI

OPINIE

Co nas klienci mają do powiedzenia na nasz temat