Skuteczne pozycjonowanie stron – żądaj efektów, a nie obietnic!
Pozycjonowanie stron internetowych
jest zdecydowanie najskuteczniejszą formą reklamy. Obecność w pierwszej 10 google jest w stanie zwiększyć ruch na Twojej stronie nawet o 500 procent.
Klienci zamawiajęcy u nas pozycjonowanie mogą być pewni, że nie pobierzemy od nich żadnej opłaty dopóty, dopóki zagwarantowane w umowie słowa kluczowe nie pojawią się w TOP 10 Google!
Płacisz za efekty, a nie obietnice!
Nie pobieramy też żadnych opłat startowych, instalacyjnych, optymalizacyjnych, ani innych. Korzystając z usługi jaką jest pozycjonowanie stron otrzymujesz w jednej ustalonej cenie cały pakiet zawierający :
- analizę SWOT przedstawiającą szanse i zagrożenia, mocne i słabe strony Twojego serwisu www
- dobór odpowiednich słów kluczowych oraz strategii pozycjonowania
- optymalizację kodu źródłowego strony, tak, aby był on badziej przyjazny wyszukiwarkom
- instalację statystyk odwiedzalności, które pozwolą kontrolować skuteczność kampanii
- budowę i utrzymanie wysokich pozycji w Google (zazwyczaj TOP 10, choć możemy zagwarantować również TOP 5, TOP 3)
- regularne raportowanie pozycji
Wsparcie w zakresie SEM i SEO
Większość firm chących promować się w internecie najpierw rozważa pozycjonowanie. Jednakże wiadomą sprawą jest to, że pozycjonowanie, zwane z ang. Search Engine Optimization (SEO) nie wyklucza innych działań wspierających z marketingu internetowego (tzw SEM od ang. Search Engine Marketing). Można powiedzieć, że wsparcie SEM przy SEO jest wręcz kluczowe. My oferujemy Ci kompleksowe wspracie w zakresie obu usług, a więc SEO i SEM.
Jakie działania z SEM?
- kampanie Adowrds
- copywritting – pomagamy poprawić teksty ofertowe
- content marketing – polega na regularnym wzbogacaniu serwisów o wartościowe treści, które popawiają pozycjonowanie (tzw long tail)
- social media – a więc prowadzenie profili firmowych i reklama w portalach społecznościowych typu: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Youtube, etc
- marketing szeptany – polega na prowadzeniu na wielu tematycznych forach dyskusji z delikatnym wskazywaniem na markę lub firmę.
Zalety łączenia SEO i SEM :
- inne źródła ruchu – dzięki zastosowaniu SEM pozyskujemy nowe i odmienne od Google miejsca generujące celowy ruch na stronę (np social media, portale ogłoszeniowe, fora, etc).
- wizerunek firmy – SEM pozytywnie wpływa na kreowanie marki w Internecie
- poprawa pozycji – SEM dywersyfikuje pozycjonowanie, staje się ono bardziej naturalne.
- targetowanie – SEM podobnie jak SEO może być nastawione na promocje fraz, które mają wskazywać na naszą stronę,
- pozytywny odbiór reklam przez użytkowników internetu – zarówno SEM jak i SEO są odbierane neutralnie przez użytkowników internetu
- pełna kontrola nad budżetem – obie metody pozwalają na kontrolowanie wydatków oraz są mieżalne – łatwo sprawdzić ich skuteczność.